Vanlige spørsmål og svar

 

Jeg har ikke mottatt pakken min
Har du fått mail med ordrebekreftelse? Husk å sjekk søppelpost. 
Dersom du ikke har mottatt mail har nok dessverre ikke bestillingen din gått gjennom. Sjekk gjerne om pengene har blitt trukket fra din konto eller om du har mottatt faktura fra Klarna. Dersom det er tilfelle sender du oss en mail til [email protected] så hjelper vi deg med å finne pakken din.

Dersom du har mottatt ordrebekreftelse på mail skal du ha mottatt en mail og sms med sporing til pakken din. Ta kontakt med oss på [email protected] dersom du fortsatt lurer på hvor pakken din er. 

Jeg ønsker å spore pakken min
Sporing til din pakke får du tilsendt på mail og sms fra posten/bring.

 

Hvordan bruker jeg en rabattkode?
En rabattkode legger du til i handlekurven din før du betaler.

 

Jeg bestilte feil produkt
Ingen fare! Da kan du benytte angrerettsskjema som ligger vedlagt i ordrebekreftelsesmailen du har fått. Returner varen på ditt postkontor og bestill på nytt. Du dekker selv fraktkostnaden ved retur.

 

Jeg angrer på kjøpet mitt og ønsker å returnere
Ikke noe problem! Da kan du benytte angrerettsskjema som ligger vedlagt i ordrebekreftelsesmailen du har fått. Husk at produktene du returnerer må være uåpnet og i samme stand som du mottok dem.

 

Jeg har fått feil produkt
Beklager! Dette skal vi selvsagt ordne opp i. Ta kontakt med oss på følgende mail: [email protected] 

Produktene mine har blitt ødelagt på veien?
Beklager! Dette skal vi selvsagt ordne. Det er viktig at du umiddelbart rapporterer til utleveringsstedet når du henter pakken. Er det skader på innholdet kan du ta kontakt med oss på [email protected] så hjelper vi deg videre der.

 

Når får jeg ordrebekreftelse?
Det får du tilsendt på mail etter du har fullført din bestilling. Dersom du ikke har mottatt ordrebekreftelsen (husk å sjekke søppelpost) kan du sende oss en mail til [email protected]

 

Får jeg dekket fraktutgiftene for varene jeg returnerer?
Nei, varer du ønsker å returnere må du dekke selv. Ta kontakt med ditt lokale postkontor for å få prisen. Adressen vår står på angrerettskjema som ligger i ordrebekreftelsen din.

Hva skjer hvis jeg ikke henter pakken min?
Dersom du ikke henter pakken din innen den gitte fristen vil du bli belastet 199,- for å dekke frakt og administrasjonskostnadene tilknyttet returen. Kontakt postkontoret ditt dersom du er usikker på når fristen din utløper.

 

Jeg ønsker å kanslere en ordre
Send oss en mail til [email protected] så stopper vi ordren dersom den ikke har gått ut fra vårt lager enda. Dersom den har gått ut fra vårt lager må du benytte deg av angrerettskjema som ligger vedlagt i ordrebekreftelsesmailen og returnere varene når du mottar de i posten. Fraktkostnaden ved retur dekker du selv.

Jeg har ikke mottatt faktura
Er du sikker på at bestillingen din har gått gjennom? Sjekk om du har fått ordrebekreftelse på mail (husk å sjekk søppelpost). Dersom du ikke har mottatt mail kan du ta kontakt med oss på [email protected]. Har du fått bekreftelsesmail, men ikke faktura kan du ta kontakt med Klarna her: https://www.klarna.com/no/kundeservice/

 

Har dere nyhetsbrev?
Vi har ikke nyhetsbrev enda, men det kommer snart! Registrerer du deg på siden her vil du få mail om nyhetsbrev så fort det kommer! I vårt nyhetsbrev vil vi holde deg oppdatert på alle våre tilbud og nyheter.

Jeg trenger hjelp til å finne produkter til mitt hår
Det skjønner vi. Det er mange valg og ikke alltid like lett å vite hva som passer til deg. Ta kontakt med oss på [email protected] så hjelper vi deg der.

Hvor sender dere pakkene deres fra?
Pakkene våre blir sendt fra Froland med følgende adresse:
Direct House Arendal AS
Postboks 19
4855 Froland

 

Har dere Pick-up?
Du kan handle varer i våre syv frisørsalonger i Arendal, Grimstad og Tvedestrand. OBS. Det er ikke alle salongene våre som har hele produktsortimentet som i nettbutikken så vi anbefaler deg å ringe salongen først for å være helt sikker på at de har akkurat de produktene du ønsker. For full oversikt over hvor salongene våre ligger kan du se her: https://luckyfrisor.no 

 

Hva koster frakten?
Vi tilbyr fri frakt for alle bestillinger over 199,-. Dersom bestillingen din er på under 199,- vil det komme en fraktavgift på kr 49,-

Hvor lenge ligger pakken hos posten i post i butikk?
Vanligvis er det 14 dager. Undersøk med ditt nærmeste postkontor for å få svar på dette.

Hvor leverer dere varer til?
Vi sender varer til hele Norge.

Kan jeg handle uten å logge inn?
Ja, det kan du.

Hvor kjøper vi varene våre fra?
Vi kjøper alle varene våre direkte fra leverandør og kan garantere at absolutt alle produktene i vår nettbutikk er 100% ekte frisørprodukter. Flere av våre leverandører har vi hatt samarbeid med helt siden 1978. Vår lange erfaring og gode samarbeidsforhold er en trygghet for deg.

 

Jeg ønsker å samarbeide med dere
Så hyggelig! Send oss en henvendelse med hvordan type samarbeid du kunne tenke deg og litt info om hvor mange følgere du har til [email protected]

Motta tilbud og nyheter på mail

 

Meld deg på vårt nyhetsbrev og motta tilbud og nyheter på mail.

Takk for påmeldingen.

    0
    Din handlekurv
    Din handlekurv er tomTilbake til butikk
      Calculate Shipping
      Rabattkoder